Social media advertising

digital advertising

Blauwe confetti horizontaal
Blauwe confetti horizontaal

Wat kunnen we voor jou betekenen?

Samen behalen we de beste online resultaten!

Blauwe confetti horizontaal
Blauwe confetti verticaal
Blauwe confetti verticaal
Blauwe confetti schuin

Social media advertising uitbesteden

WAt kun je van ons verwachten?

Wij hebben over de hele linie gewerkt met nieuwe startende bedrijven tot en met bedrijven met veel ervaring in traditionele marketing. Onze dienst Social Media Advertising is een uitbestede oplossing voor wie geen tijd (of zin) heeft om zijn eigen social media te beheren.

 

Bedrijven zouden realistisch gezien minstens 4 uur per week aan sociale media moeten besteden – dus door de sociale media uit te besteden, kun je tijd aan jouw bedrijf besteden terwijl de experts jouw bedrijf op de markt brengen en nieuwe klanten werven.

 

De bedrijven waarmee we hebben samengewerkt op het gebied van social mediabeheer vallen onder diverse branches, zoals onder andere de zorg, bouw en horeca. Zij zijn allemaal druk met het runnen van de dagelijkse aspecten van hun bedrijf en hebben liever een specialist die zich effectief inzet voor het runnen van hun social media advertising.

 

Wat kunnen we voor jou betekenen?

Samen behalen we de beste online resultaten!

Voordelen

Wat kunnen we voor jou betekenen?

Samen behalen we de beste online resultaten!

Social Media Advertising 3H model
3H model mobile Mr Online Marketing

werkwijze

Hoe pakken we dat aan?

Wanneer wij onze opdrachtgevers hierbij helpen maken we vaak gebruik van het 3H-model van Google. Die drie H’s staan voor Hero, Hub en Hygiene. In eerste instantie is dit model door Google ontworpen specifiek voor YouTube. Maar inmiddels is het bewezen één van de beste contentstrategieën voor alle platforms. De strategie is erop gericht om het hele jaar door zichtbaar te zijn en gebruik te maken van drie soorten content die elkaar versterken.

hygiene content

Het hele jaar door wordt hygiene-content geplaatst. Dit zijn berichten en tijdloze (ofwel evergreen) content waar je doelgroep zelf naar op zoek is. Het doel van dit type content is met name het verbeteren van je online vindbaarheid (SEO) en uiteindelijk het verhogen van de conversie. Voorbeelden van hygiene content die wij vaak posten zijn recepten (voor horeca-bedrijven), how-to-video’s en FAQ’s. Deze content is er dus echt op gericht om jouw volgers te helpen, daarom wordt deze categorie ook wel help-content genoemd.

Hub content

Daarnaast wordt regelmatig hub-content geplaatst. Dit kan eens per week, per maand of (minimaal) eens per twee maanden zijn. Het doel hiervan is om echt in te spelen op jouw doelgroep. Dit kan door hen te vermaken, of door content te maken die aansluit op hun interesses of behoeften. Het doel van hub content is dan ook om je doelgroep aan je te binden, het creëren van merkvoorkeur dus eigenlijk. Voorbeelden hiervan zijn terugkerende series, zoals de KLM Cockpit Tales Series, maar bijvoorbeeld ook het maandelijkse clubblaadje van de lokale sportclub. 

Hero content

Tot slot wordt de strategie compleet gemaakt met hero-content. Dit is de krachtpatser van een goede contentstrategie. Je gebruikt dit type niet vaak, maximaal zo’n vier keer per jaar, met als doel om volgers zo te verrasssen dat ze jouw content willen gaan delen. Zo kun je in korte tijd veel aandacht genereren voor jouw organisatie. Het is daarom belangrijk dat deze content opvalt. Daarnaast zal dit voor veel mensen een eerste indruk zijn van jouw merk, dus het is ook nog eens belangrijk dat de content er aantrekkelijk uitziet. 

Een goed voorbeeld hiervan is de #TooLatergram-actie van het Wereld Natuurfonds. Hierin liet de organisatie een aantal bekende reisvloggers landschapsfoto’s posten, die ze een aantal dagen later vervingen voor foto’s van verwoeste landschappen. Een ander voorbeeld is de recente actie van rapper Famke Louise om haar documentaire tegen het gebruik van bont te promoten.

Mogelijk is dit ook interessant?

Onze overige diensten

SEO (Search Engine Optimization)

Bovenaan in Google? Weten waar jouw doelgroep naar zoekt en hoe je daar het beste op kunt inspelen? Wij helpen je van onderzoek tot plaats 1 in zoekmachines.

Social Media Marketing

Je bereik vergroten op Facebook? producten verkopen via Instagram shopping? Samen maken we een gerichte contentplanning en halen we meer uit jouw sociale media.

Toch wat anders?

Neem eens een kijkje bij de rest van onze diensten. Misschien vind je daar wat je zoekt. Ook niet? Neem dan gerust contact met ons op. Wij houden wel van een uitdaging!

Een aantal van onze opdrachtgevers

Voor wie we ons al keihard inzetten?

Samen boeken we online resultaat

Mogen we ook voor jou aan de slag?

Een aantal van onze partners

Met wie we werken?

Weten wat wij voor jou kunnen betekenen? Neem contact met ons op!
Wat anderen zeggen
Graaggoedonline.nl
Lees verder
Mr. Online Marketing gaat supernetjes om met zijn klanten. Hij communiceert helder, houdt zich altijd aan zijn afspraken en maakt daadwerkelijk een verschil met zijn online marketing skillset!
Luca Catering
Lees verder
Super geregeld bij Mr Online Marketing wij zijn erg tevreden. Maandelijks worden onze socials bijgehouden en links gemaakt naar de website's. Geen gekke bedragen en altijd bereikbaar. Kortom een aanrader.
24-uurs Zorgservice
Lees verder
Tim heeft veel kennis op het gebied van online marketing. Door goed te luisteren naar wensen van zijn cliënten is hij goed in staat om snel de juiste tactiek te benoemen en heeft hij creatieve oplossingen waar je in de eerste instantie zelf niet aan denkt. Tim communiceert duidelijk en direct. Ik heb veel waardering voor zijn prettige en positieve manier van werken.