GOOGLE ADS UITBESTEDEN
GOOGLE ADS UITBESTEDEN
SEARCH ENGINE ADVERTISING
ADVERTEREN in
google en bing (SEA)
ADVERTEREN in
google en bing (SEA)
Het gevecht om de beste posities in de zoekmachines kan meerdere manieren worden geleverd.
Naast zoekmachine optimalisatie (SEO) wat zich focust op het aanbrengen van verbeteringen en wijzigingen rond je website of webshop, staat eveneens adverteren op Google (Google Ads) of Bing (Microsoft Advertising) tot je beschikking.
Het opzetten van zoekmachine advertenties kost tijd – je moet zoekwoorden onderzoeken, ad copy schrijven en de campagnes gedurende de periode monitoren en optimaliseren. Dus ook nadat de campagne opgezet, houdt het niet op: als de campagne eenmaal loopt, moet deze regelmatig worden gecontroleerd en beheerd. Goede zoektermen komen in aparte campagnes, biedingen worden bijgesteld, doelgroepen aangepast, etc.
ZOEKMACHINE ADVERTISING
ZOEKMACHINE ADVERTISING
DE VOORDELEN VAN ADVERTEREN in ZOEKMACHINES
DE VOORDELEN VAN ADVERTEREN in ZOEKMACHINES
DOELGERICHT
Wordt goed gevonden door klanten als ze je nodig hebben.
SNEL RESULTAAT
De impact van een goede campagne is direct merkbaar.
EFFECTIEF
Adverteer met weinig risico en een hoog rendement.
INZICHTELIJK
Beheer de resultaten in een overzicht en stuur bij waar nodig.
BETER VINDBAAR DOOR GOOGLE ADS
BETER VINDBAAR DOOR GOOGLE ADS
Zoekmachines vormen voor veel mensen het startpunt op het internet bij de aanschaf van een product of dienst of als ze op zoek zijn naar informatie.
Ondernemingen doen er middels online marketing alles aan om de concurrenten voor te blijven op de voor hun relevante en winstgevende zoekwoorden.
De bedrijven die bovenaan in de zoekresultaten verschijnen ontvangen simpelweg de meeste potentiële klanten en leads op hun website of webshop.
GOOGLE ADS LEVEREN SNELLE RESULTATEN
GOOGLE ADS LEVEREN SNELLE RESULTATEN
Zoekmachine optimalisatie (SEO) is een lange termijn strategie die als investering moet worden gezien de eerste periode.
Voor direct resultaat is het belangrijk om in ieder geval een SEA campagne op te starten.
Zoekmachine adverteren (SEA) verzekert je van een goede visibiliteit in de zoekmachines en, afhankelijk van je budget en doelstellingen, over alle fases van de customer journey heen.
Zo bereik je precies de juiste doelgroep op precies het juiste moment.
Een ander mooi voordeel is dat je met je Google Ads campagnes heel gemakkelijk ervaringen op kan doen die je kan gebruiken voor je SEO strategie. Het liefst gaan beide echter hand in hand want de intentie achter een zoekopdracht verandert natuurlijk niet of je er nu direct of indirect voor betaald. De keuze wanneer te starten met zoekmachine adverteren is dus echt afhankelijk van jouw doelstellingen op korte en lange termijn.
Zoekmachine adverteren (SEA) verzekert je van een goede visibiliteit in de zoekmachines en, afhankelijk van je budget en doelstellingen, over alle fases van de customer journey heen.
Zo bereik je precies de juiste doelgroep op precies het juiste moment.
EFFECTIEF ADVERTEREN
EFFECTIEF ADVERTEREN
Hoewel je het budget zelf in de hand hebt, kan het toch moeilijk zijn om dit efficiënt te gebruiken. Gemiddeld verspil je zo’n 40% van het budget, als je niet weet hoe je de campagnes moet optimaliseren. Daar zijn enkele oorzaken voor:
Bij het kiezen van zoekwoorden heb je enkele zoektypen, uitsluitingszoekwoorden en zoekwoorden. Bij het verkeerd gebruik van match types, kies je er dus voor dat je vaker de veiling in gaat op zoekopdrachten die mogelijk helemaal niet aansluiten binnen jouw bedrijfsvoering.
Onze specialisten kijken naar deze zoektermen en sluiten uit waar nodig is. Wij doen graag een gratis SEA quickscan om te kijken waar de kansen liggen voor jouw campagnes. Daarbij zien wij in een oogopslag of er wat fout gaat in het account, waar je het account nog kan uitbreiden en of je gebruik maakt van de juiste instellingen van de campagne.
Display advertising
Met display-advertenties wordt jouw merk overal op internet door de juiste mensen gezien. Dankzij onze display-marketingstrategieën kunnen we in het oog springende en boeiende advertenties voor jouw bedrijf maken en deze voor potentiële klanten plaatsen.
Als onderdeel van jouw campagne kunnen we display-advertenties implementeren om ervoor te zorgen dat jouw advertenties worden opgemerkt door jouw doelgroep. We kunnen display-advertenties in verschillende vormen maken, waaronder banneradvertenties, rich media en zelfs video. Waar het publiek ook is, jij en jouw display-advertentiecampagnes kunnen er zijn om hen aan te moedigen jouw website te bezoeken.
Het Display Netwerk is een verzameling van miljoenen websites die advertenties weergeven. Het is een wereldwijde marketing infrastructuur die klaar staat om gerichte advertenties aan internetgebruikers
te leveren.
Advertenties worden weergegeven met behulp van een systeem van gedragsgerichte targeting. Het is een effectieve methode, maar in een agressieve markt kan het problematisch zijn om het bedrijf opgemerkt te krijgen.
PLAN EEN AFSPRAAK IN MET ONZE GOOGLE ADS EXPERT
Antwoord nodig op net die ene vraag? Of wil je kennismaken? Plan via de onderstaande knop een afspraak in met een expert.
contact
Daag ons uit met jouw nieuwste project!
PLAN EEN AFSPRAAK IN MET onze google ads EXPERT
Antwoord nodig op net die ene vraag? Of wil je kennismaken? Plan via de onderstaande knop een afspraak in met een expert.
contact
Daag ons uit met jouw nieuwste project!
Veelgestelde vragen
Eigenlijk is het starten met adverteren op social media heel simpel. Je kunt vaak direct vanuit je social media kanaal berichten ‘boosten’. Tegelijkertijd is dat iets dat we in bijna alle gevallen afraden, op die manier heb je namelijk maar weinig mogelijkheden om jouw doelgroep goed in te stellen en uiteindelijk te bereiken.
Bij adverteren werken we met verschillende advertentiemogelijkheden, doelstellingen en kanalen. Je betaalt pas voor de advertenties als een bezoeker erop ingaat. Wat dat betekent hangt af van de advertentiedoelstelling: dat kan een klik, actie, lead of vertoning zijn. In onderstaand schema leggen we een aantal van de verschillende mogelijkheden aan je uit. Afhankelijk van jouw doelstellingen beslissen we samen welke advertentiedoelstelling(en) het beste aansluit(en).
Vorm | Betekenis | Voorbeeld |
CPC | Cost per Click | Verkeer: kosten per klik |
CPM | Cost per Mille | Branding: kosten per 1.000 vertoningen |
CPL | Cost per Lead | Formulier: kosten per inschrijving nieuwsbrief |
CPS | Cost per Sale | Webshop: kosten per verkoop |
CPV | Cost per View | Video: kosten bij weergave van bijv. minimaal 3 seconden |