E-mail marketing uitbesteden bij Mr Online Marketing Eindhoven

E-mail marketing

e-mail marketing uitbesteden

E-mail marketing

E-mailmarketing is een online marketing methode waarbij je mensen benadert met als doel prospects en bestaande klanten voor je bedrijf te winnen en hen te binden.

Het uitrollen van een e-mailcampagne heeft een groot aantal voordelen boven andere vormen van online marketing, maar moet wel goed worden opgezet om resultaat te behalen.

Mr Online Marketing is een digital marketingbureau. Wij maken steengoede e-mailcampagnes die visueel aantrekkelijk zijn maar vooral ook goed converteren.

Wij helpen je graag bij het uitdenken van het concept en ontwerp van je campagne tot aan de daadwerkelijke vormgeving, onderhoud en monitoring.

voordelen van  e-mail marketing

PERSOONLIJK

Bereik jouw "warme" doelgroep; mensen die je kennen.

MEER CONVERSIES​

Zet e-mailcampagnes in voor meer- en betere conversies

MEETBAAR BETER​

Weet hoeveel mensen jouw mail openen, lezen en doorklikken.

IDENTITEIT

Laat bezoekers een sterke merkbeleving ervaren.

you've got mail

Een cruciaal voordeel van e-mail marketing is dat je jouw warme doelgroep met relevante content en een persoonlijke boodschap gericht motiveert om actie te ondernemen. In tegenstelling tot betaalde advertenties of een post op social media waar je een massa aanspreekt, kun je met e-mail marketing en personalisatie op de wensen en behoeften inspelen van de gebruiker. Het uiteindelijke doel is om een goede relatie met je doelgroep op te bouwen en daarmee de loyaliteit zien te versterken.

mailbox e1640698828615 Mr Online Marketing

E-mail AUTOMATION

E-mail AUTOMATION

Je kunt door middel e-mail en CRM software onderzoeken welke productcategorieën of producten een websitebezoeker heeft bekeken of welke producten de klant in het verleden heeft gekocht. Stel je voor dat een klant een zak hondenbrokken koopt in jouw webshop, en jij weet dat die zak drie weken meegaat. Dan is het toch ideaal als je na drie weken een e-mail kunt laten versturen met een aanbieding voor een nieuwe zak hondenbrokken?! E-mails kunnen zo worden afgestemd op de specifieke behoeften en interesses. Als bezoekers bijvoorbeeld een verlaten winkelmandje hebben wil je ze misschien opnieuw targeten met een aanbieding om een verkoop alsnog aan te moedigen. Zo biedt je niet alleen relevante content voor je doelgroep, maar speel je ook in op de wensen en behoeften van de klant. Zo draagt e-mailmarketing direct bij aan jouw verkopen.

E-mail MONITORING

E-mail MONITORING

Het opzetten van een e-mailcampagne, het richten op potentiële klanten en het volgen van de voortgang is een tijdrovende en vaak moeilijke taak om goed te doen. Mr Online Marketing richt daarvoor duidelijke data dashboards in. Vanuit daar ontwerpen en ontwikkelen we e-mail marketing campagnes die worden geopend en ervoor zorgen dat klanten blijven terugkomen voor meer.

Een groot deel van e-mail marketing zit in het rapporteren over de gegevens en het herzien van de content om zo te optimaliseren voor de beste resultaten. Onze e-mail marketing campagnes bevatten on-brand, professioneel geschreven inhoud die lezers tot het laatste woord prikkelt. Door continu A/B tests uit te voeren hebben we grip op wat ook daadwerkelijk aanslaat en blijven we jouw campagnes doorontwikkelen. De meetbare resultaten geven nauwkeurig weer wat wel en niet werkt.

Wij geloven dat samenwerking met onze klanten de beste manier is om inhoud te creëren die converteert. Niemand kent het bedrijf zoals jij. En niemand weet hoe ze e-mail marketing campagnes moeten inrichten zoals wij. Klinkt als een top team, toch?

Tara 1 Mr Online Marketing

PLAN EEN AFSPRAAK IN MET ONZE E-MAIL MARKETING EXPERT

Antwoord nodig op net die ene vraag? Of wil je kennismaken? Plan via de onderstaande knop een afspraak in met een expert.

contact

Daag ons uit met jouw nieuwste project!

Veelgestelde vragen

Social media advertising is eigenlijk gewoon het adverteren op social media platforms zoals Facebook of Instagram. Vaak specifiek gericht op betaalde advertenties (in plaats van reguliere, gratis of organische, posts).

Eigenlijk is het starten met adverteren op social media heel simpel. Je kunt vaak direct vanuit je social media kanaal berichten ‘boosten’. Tegelijkertijd is dat iets dat we in bijna alle gevallen afraden, op die manier heb je namelijk maar weinig mogelijkheden om jouw doelgroep goed in te stellen en uiteindelijk te bereiken.

Bij adverteren werken we met verschillende advertentiemogelijkheden, doelstellingen en kanalen. Je betaalt pas voor de advertenties als een bezoeker erop ingaat. Wat dat betekent hangt af van de advertentiedoelstelling: dat kan een klik, actie, lead of vertoning zijn. In onderstaand schema leggen we een aantal van de verschillende mogelijkheden aan je uit. Afhankelijk van jouw doelstellingen beslissen we samen welke advertentiedoelstelling(en) het beste aansluit(en).

VormBetekenisVoorbeeld
CPCCost per ClickVerkeer: kosten per klik
CPMCost per MilleBranding: kosten per 1.000 vertoningen
CPLCost per LeadFormulier: kosten per inschrijving nieuwsbrief
CPSCost per SaleWebshop: kosten per verkoop
CPVCost per ViewVideo: kosten bij weergave van bijv. minimaal 3 seconden